Vi på Kalmarhem växer och utökar vår marknadsavdelning med en ny tjänst som syftar till att arbeta med Kalmarhems lokaler. Syftet med befattningen är att driva den så att avdelningen och bolaget som helhet ska utvecklas, utföra sina uppdrag och nå sina mål.
Som Lokalansvarig kommer du att arbeta med att kartlägga, analysera och kontinuerligt följa upp avtal, uthyrning och omförhandla dessa. Din arbetsvardag kommer bestå av arbete med inventering, förhandlingar, uppföljningar och ekonomi. Det kan innebära konkreta arbetsuppgifter som att samla in, uppdatera och analysera rätt indata kopplat till våra lokaler och agera beställare likväl internt som externt. Arbetets art innebär även ett ekonomiskt ansvar. Vill du veta mer om tjänsten och vad den innebär? Här kan du läsa mer!
Är du nyfiken, har du frågor om tjänsten eller vill veta mer om Kalmarhem, är du välkommen att kontakta HR-Generalist Adam Andersson på adam.andersson@kalmarhem.se.
Sista ansökningsdag är 2020-02-16.