Med syfte att förbättra kundupplevelsen i din kontakt med oss byter vi inom kort både system och lanserar en ny hemsida!
För att systembytet ska gå så smidigt som möjligt innebär det att vi planerar för ett driftstopp under ett par dagar, med start tisdagen den 4:e december. Vår förhoppning är att vårt nya system ska vara i drift under början av v.50. Detta innebär att du som kund, sökande av bostad, p-platser och förråd, samt vår egen personal kommer ha begränsad tillgång till uppgifter som du kan ha frågor kring.
Vi ber dig ha överseende med detta under angivna dagar!
Ny hemsida – ny användarupplevelse
I samma veva kommer vi passa på att lansera vår nya hemsida där vår förhoppning är att du ska märka stor förbättring kring användarupplevelsen! Vår hemsida är en viktig kanal för att nå ut med information till dig som kund hos oss och annan form av intressent. Den nya sidan kommer att lanseras samma datum som vårt nya system tas i drift.
Att vi byter system och lanserar en ny hemsida är helt i linje med vår vision och vårt bolagsmål där vi arbetar för ett ökat förtroende och ett stärkt varumärke.
Driftstoppet kommer att begränsa åtkomsten till följande:
• Mina Sidor
• Felanmälan via Mina Sidor och publik felanmälan för Kalmar Kommun
• Besiktningsprotokoll på Mina Sidor
• Boendeintyg på Mina Sidor
• Fakturaspecifikation på Mina Sidor
• Sökprenumerationer för sökande av bostäder, p-platser och förråd
Har du några frågor under ovanstående period hänvisar vi till vår Kundservice på 0480 – 44 75 00.