Du är nu vid innehållet

Information gällande bredband

Publicerad: 30 april, 2020

Vi har fått information från Telenor om att vissa av våra kunder har haft felaktiga bredbandsabonnemang. Vanliga bostäder har av misstag fått gruppavtal som endast ska kunna tecknas av boende i våra studentbostäder.

Dessa felaktiga abonnemang kommer att avslutas idag, 2020-04-30. Telenor har varit i kontakt med en stor del av er som har haft denna felaktiga typ av abonnemang och informerat om att nytt abonnemang måste tecknas. Det kan fortfarande finnas de som har ett felaktigt gruppanslutningsabonnemang och som Telenor ännu inte kunnat kontakta.

Om du märker att ditt bredband slutar fungera under morgondagen behöver du ta kontakt med Telenor för att teckna ett nytt abonnemang. Detta görs då via Telenor-portalen eller 020-22 22 22 nuvarande abonnemanget upphört.

Texten uppdaterades: 30 april, 2020