Du är nu vid innehållet

Ändrade rutiner

Publicerad: 2 december, 2020

Med anledning av Folkhälsomyndighetens senaste rekommendationer har vi ändrat våra rutiner för att minska smittspridning av covid-19. De nya rutinerna gäller fr.o.m. 7/12 och innebär:

– Endast bokade besök i vår Bobutik
Vi tar enbart emot bokade besök i vår Bobutik. Ring, mejla eller chatta med oss för att boka en tid.
Våra öppettider för telefon är måndag 8-18, tisdag till fredag 9-15.
Tisdag till fredag har vi lunchstängt mellan 12-13

– Enbart akuta fel åtgärdas
Vi åtgärdar enbart akuta fel i din bostad. Exempel på akuta ärenden är sådant som bedöms vara fara för liv och fastighet, vattenläcka, kyl eller frys som är ur funktion, totalstopp i avlopp eller liknande fel som bedöms vara viktiga för ett funktionellt boende.

Kontakta oss gärna, men använd våra digitala kanaler
Vi vill ge dig en bra service utan att utsätta någon för onödiga risker. Vi ber dig därför om att i första hand kontakta oss via telefon, chatt eller mejl. Fundera på om ditt ärende verkligen kräver ett besök i vår Bobutik – du kanske kan åtgärda ditt ärende på egen hand med hjälp från vår Boskola? Eller finns svaret på din fråga under ”frågor & svar” i vår chattfunktion? Det mesta går att lösa via våra digitala kanaler! Genom att undvika onödiga besök kan vi tillsammans minska smittspridningen.

Eftersom Folkhälsomyndighetens råd ändras kontinuerligt, kan även våra rutiner ändras. Håll dig uppdaterad på folkhalsomyndighetens hemsida och på vår sida för viktiga meddelanden.

 

Texten uppdaterades: 3 december, 2020