Har du en fråga som du snabbt vill få svar på? Ställ din fråga i chatten till en av våra duktiga kundvärdar. För att komma till vår chatt, tryck på den gröna ikonen längst nere i högra hörnet. När vi inte är aktiva i chatten kan du själv söka svar på många frågor under “frågor & svar”-fliken. Det går också bra att mejla till oss på kundservice@kalmarhem.se, så svarar vi dig så snart vi kan.
Våra öppettider
Telefon: 010 – 357 00 00
Måndag – fredag 09.00- 12.00
Lunchstängt 12.00- 13.00
Bobutik: Vi finns på Larmtorget 3, välkommen!
Måndag – torsdag 13.00- 15.00 (förbokade besök)
Fredag 13.00- 15.00 (drop-in)
Från 16 maj gäller:
Måndag – onsdag & fredag 13.00- 15.00 (förbokade besök)
Torsdag 13.00- 15.00 (drop-in)
Du bokar ditt besök genom att ringa, mejla eller chatta med oss.
Hämta nycklar vid månadsskifte
Telefon: 09.00- 12.00
Bobutik: 12.00- 15.00
Du behöver inte boka ditt besök för att hämta nycklar denna dag.
Vill du lämna nycklar innan kl. 12.00 kan du lämna nycklarna i vårt postfack längs Västra Vallgatan. Kom ihåg att lägga nycklarna i en påse märkt med ditt namn.
In- och utflyttardagar
Måndag 3 juni, måndag 1 juli, torsdag 1 aug, måndag 2 sept, tisdag 1 okt, fredag 1 nov, måndag 2 dec
Trygghetsjour
Upplever du att du blir störd i din bostad ska du i första hand prata med din granne. Leder det inte till någon förändring kontaktar du vår kundservice under våra öppettider, eller Trygghet och säkerhet enligt tiderna nedan.
Telefon: 010 – 357 00 01
Telefontid: Vardagar efter att kundservice stängt, se våra öppettider. Lördag till söndag, samt helgdag 00.00-24.00