Du är nu vid innehållet

Mina köpoäng har försvunnit, vad kan det bero på?

Det kan finnas olika anledningar varför dina köpoäng har nollställts.

  1. Om du enbart är sökande och inte har loggat in på Mina sidor inom en tolvmånadersperiod inaktiveras ditt konto och dina poäng nollställs.
  2. Om du bor hos oss men inte har loggat in på Mina sidor inom en tolvmånadersperiod kommer dina köpoäng försvinna men ditt konto finns kvar. Kontakta kundservice, så återställer vi dina boendepoäng.
  3. Om vi skickar ett nytt avtal till dig nollställs dina poäng, oavsett om du valt att signera avtalet eller inte. Är ni två avtalsinnehavare gäller det för er båda.
  4. Vid omflyttning inom Kalmarhem nollställs dina köpoäng med samma anledning som ovan. Har du ingen aktiv sökprenumeration för lägenhet behöver du starta en sökprenumeration och återkomma till oss, så lägger vi in dina boendepoäng i efterhand.
  5. Om du själv har raderat antingen din intresseanmälan (sökprenumeration) eller avregistrerat ditt konto på Mina sidor finns det ingen möjlighet att återskapa dina poäng.